Programa Activitats Dirigides

Gaudeix del nostre Programa d'Activitats Dirigides, molt variat i actual. Inscriu-te i podràs fer totes les classes que vulguis a la setmana. Les activitats estan dirigides per un gran equip d'instructors que t'ajudaran a aconseguir els teus objectius. Consulta la descripció de les activitats per saber quines s'adapten més a tu.


Hipopressius

  • Exercicis posturals i respiratoris que impliquen un percentatge molt elevat de músculs i que disminueixen la pressió intra-abdominal.
  • Aquesta tècnica és molt eficaç a l'hora de prevenir diferents tipus de patologies i aportar millores respecte al rendiment físic i estètic.


Running

  • Quedem per córrer? Els entrenaments es faran a la pista d'atletisme i després aprofitarem les rodalies del Club per a fer quedades i sortir a córrer en grup.


Aiguafitness i Aiguagym

  • L'Aiguafitness és una activitat aeròbica aquàtica en la qual es treballen tots els músculs del cos i la rutina dels exercicis es fa gairebé sense esforç, és a dir, s'uneixen les qualitats terapèutiques de l'aigua amb els beneficis de l'activitat.
  • L'Aiguagym és un programa on es treballen els mateixos objectius que a l'aiguafitness però les sessions són més suaus.

Body Art

  • Aquesta activitat té com a principals objectius treballar l'alineació corporal per corregir els mals hàbits de postura, reforçar tots els músculs prenent consciència de l'abdomen com a centre del cos, millorar l'equilibri, la coordinació i la flexibilitat, i eliminar l'estrès i la fatiga de la ment.

Combat

  • Combinació d'aeròbic i kickboxing. Es realitzen coreografies al ritme de la música amb moviments forts i àgils, cops de puny, patades i desplaçaments. Són sessions molt divertides que agraden a tothom.
  • L'entrenador marca el ritme del grup per realitzar un treball cardiovascular intens i beneficiós tant per l'home com per la dona.

Cardio GAC

  • Classe que combina l'exercici aeròbic amb la tonificació de glutis, abdominals i cames. Aquesta activitat barreja dues de les activitats que més agraden als nostres usuaris el TBC i el GAC.


Cardiotó

  • Aquesta activitat combina blocs d'exercicis cardiovasculars amb exercicis de tonificació muscular realizats amb material divers.

Coretraining

  • "Core" vol dir "Nucli". Amb aquestes classes treballem, fonamentalment, la musculatura central del nostre cos: abdominals visibles i internes, lumbars, sòl pèlvic, glutis i músculs, com els erectors de la columna, que influeixen en la nostra postura corporal.

GAC

  • Amb les sessions de GAC tonifiquem i enfortimles tres parts del nostre cos que més es poden veure afectades per la vida sedentària i els mals hàbits: els glutis, els abdominals i les cames.
  • Sobretot en les dones, és molt freqüent l'acumulació de greix en aquestes zones. Amb aquesta activitat es fa un treball intens focalitzat en aquestes parts del nostre cos.

Hatha Ioga

  • El Hatha Ioga parteix del físic per beneficiar la salut mental. Es concentra en les postures corporals i té gran eficàcia preventiva i terapèutica (rehabilitació de lesions, reeducació portural, ...).

Pilates

  • Aquesta activitat té com a objectiu reforçar, millorar i recuperar les capacitats o habilitats físiques bàsiques. Per aconseguir-ho es realitza una gimnàstica suau o altres exercicis adaptats o adoptats del sistema de Joseph Pilates.
  • Es treballa l'equilibri, la coordinació i la força, tot això controlant la nostra posició corporal i concentrant-nos en el treball que realitzem en cada moment. És ideal per a persones amb mals d'esquena, ja que s'enforteix molt el recte abdominal, el sòl pelvià, el quadre lumbar i els oblics.

Power Dumbell

  • Activitats molt intenses de tonificació muscular amb manuelles, barres i discos.
  • Amb elles aconseguiràs un bon nivell de condicionament físic, gràcies a coreografies molt senzilles i fàcils d'executar per a tot tipus de públic.

Step & To

  • Aquesta activitat combina blocs d'exercicis amb Step amb exercicis de tonificació muscular. És una activitat mixta perquè es fa treball cardiovascular i de tonificació general.
  • Es fan coreografies senzilles amb step fent servir alhora manuelles, discos o barres.

Step

  • Aquesta activitat es treballa sobre una plataforma fixa que anomenem STEP. Són sessions de treball cardiovascular en les que es realitza una coreografia al ritme de la música pujant i baixant de l'step.
  • Es podria dir que és una evolució o una adaptació de l'aeròbic a aquest element.

Stretching

  • Aquesta activitat es fonamenta en els estiraments corporals. Amb la col•locació del cos en diferents postures aconseguim estirar, obrir i relaxar diferents zones del cos.
  • Estirant tot el cos aconseguim l'alineació corporal, l'harmonia a la postura i el benestar general.

TBC

  • És una activitat combina molta varietat de material esportiu: bosus steps, gomes, manuelles, barres, discos,...
  • Es tonifica tot el cos alternant amb blocs d'exercicis de treball cardiovascular.

SPINNING

  • Programa de ciclisme indoor que es realitza amb bicicletes estàtiques especialment dissenyades per aquesta pràctica. Es tracta d'un entrenament cardiovascular estructurat en intervals al ritme de la música.
  • La despesa calòrica és molt elevada, tot i que els alumnes poden regular la resistència lliurement en tot moment.

WOD (Workout of the day)

  • Són entrenaments funcionals d'alta intensitat molt variats i realitzats en grup.
  • Pels que volen fugir de les rutines i volen entrenar de forma diferent.

Zumba

  • Balla i gaudeix amb el Zumba. Coreografies diverses i fàcils d'aprendre per fer esport i passar-ho d'allò més bé.